HELG !

Hej Hej!
Helgen har varit jättebra! Den började med fredagsmys med min kära Michael <3 På lördagen så åkte jag  hem till Ermina för att måla tröjor till Twisterallaen som skulle vara på kvällen, Vi målade en färg på framsidan av tröjan och alla färger plus våra namn på baksidan... sedan åkte jag hem för att titta på hockey. på kvällen så träffades vi hemma hos Ermina alltså jag Jessica och Stella.. Vi förfestade där innan vi gick till konstantinopel för att förfesta med de andra lärarna... Kvällen blev jättebra! jo juste vi fick en katt också han heter Kain och ligger just ni i mitt knä och gör det lite svårt för mig att skriva.... Han är underbar! Han ska bo hos oss i 2 månader för att sedan bli adopterad,, kanske av oss, nej inte av oss..

Ja i dag mår man ju som man förtjänar i alla fall. Men det är ingen ursäkt för att inte träna så det gjorde jag i dag. Sedan har det varit hockey och kabab för hela slanten... Nu ska jag nog sova lite, för i morgon har jag en lång dag !

det kommer lite bilder i morgon när jag laddat in de i datan :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0