Hemma igen !

Hej Hej!

Nu är jag hemma i Norrköping igen, jag åkte från uppsala klockan 10:25 och kom innanför dörren klockan 14:15 det gick jättebra. Men SJ hade ju gjort en flopp när de satte in ett tåg med bara två vagnar när alla skulle hem efter påsken, detta var att sådant tåg som man inte behöver boka plats på heller så det var typ 200 personer som skulle slåss om 90 platser. Så det var trångt, som tur var så gick jag på först i panik för jag trodde att de skulle åka på en gång men det tog 15 min :) Så jag fick ju sitta men det ´var flera som stod hela vägen mellan Sala och Norrköping.

När jag kom hem så var jag så duktig så att jag packade upp först, plockande ner tvätten, och åt lite mat. Sedan träffade jag Ermina och Jessica <3 ( det var synd att Stella inte var hemma) för att fika på FräckaFröken här i hageby, vi satt där i typ två timmar innan vi gick och handlade och sedan gick hem till mig för att laga mat. Nu fick jag äntligen visa upp mitt kök som jag är sååååå stolt över nu :) Ermina och Jessica tyckte att det blev jättefint ! Det blev en kväll som var underbar, skratt och en massa roliga saker. Jag gav Jessica och Ermina en massa ansikts saker som jag inte änvänder. Ermina uttryckte sig så här "Emma detta är julafton för mig" och Jessica sa "Emma du är mina bästa vän" haha va roliga de är :) Nu ska jag ta mig i kragen att lägga mig för att sova för jag ska nämligen till skolan till klockan 08:00 i morgon för att ha verkstad i Bild. Det ska bli jättekul :)





Mystejerna som förgyller mitt liv här i Norrköping :) Tillsammans med StellaBus såklart ! <3

Kommentarer
Postat av: stella

vad du är söt:*

2012-04-10 @ 21:58:45
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: Jessi

haha sötnos emma!

2012-04-13 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0