Sjuklingen AB

Hej!
Jag är lite sjuk, jag hostar och har ont i halsen och jag har nog lite feber också. Men eftersom jag inte hade några lektioner i dag så stanade jag hemma i soffan ist och slet med mitt papper som ska vara inne i morgon på seminariet och ska handla om Drama. Men som det visad sig nu så blir seminariet inte förr än på måndag så det är jätteskönt att vara färdig före. I morgon ska jag då börja med nästa veckas litteratur ist, för att ha lite framförhållning till skiftesveckan kan vara bra att ha. Jag tror inte att det kommer att bli särskilt mycket skola då minsann.

I dag så gick jag och mina kära sambo (haha Ermina jag sa sambo iaf) till affären för att hämta vårt nya modem som ska få vårt internet att fungera som det ska. Men när vi kommer hem så inser vi fort att det är sönder då antennen på modemet är helt av. Jaha då får vi bara vänta på ett nytt IGEN!
Jag retade mig lite på att när jag kommit hem så tar det kanske 5 min innan jag får ett sms om att min vita Iphone har kommit, inte nog med de så får Michael ett berv om att hans skor också kommit till samma ställe som vi nyss varit och hämtar modemet på. Men livet är inte lärr ibland.
Är det någon som vill köpa en vit Iphone 16 G, jag ska nämligen inte ha den. hör av er till mig då :)

Jaha ja sen i kväll klockan 17:00 ska vi ha möte med bästa GRYMT, för att träna på lite saker :) sedan blire ett til möte, så att jag missar min k´ära hockey. Men jag ska cykla hem i jetfart för att hinna se någon aif :)

Jaha nu vill jag hinne se lite tv innan jag ska gå och hämta min Iphone och sedan cylka iväg på möte :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0