Trötter!

Hej hopp!

Denna dag har varit lång, jag vaknade vid 9:00 och sedan så började jag läsa litteraturen som handlar om musik denna vecka. Men jag fastnade vid rättegången för Breivik, alltså jag vet inte vad jag ska säga när jag ser honom. En sak som jag insåg i dag som jag trodde att jag redan visste. Jag hade målat upp en bild av honom som ett monster och i dag insåg jag att han bara är en ynklig lite människa. Bara en intressant tanke!

Jag begav mig till stan innan jag skulle åka till skolan, jag bytte mina trasiga träningsbyxor som gick sönder första gången som jag tränade. Det gick bra, sedan så mötte jag med Elin vis sy och sticka för att köpa lite tyg till byxorna som det inte blev av iaf. Vi bestämde att vi skulle ha svart tyg iaf som jag köpt först :) Men ändå!
I skolan så hade jag seminarium och sedan ett möte på trappan med alla generaler inom Stuff, vi planerade hela Nolle-p det tog tre timmar. Efter vi var klar så var jag så hungrig att jag kunde dö, så jag gick till bomull och åt mat med bästa grymt. Det var trevligt! Jag kom äntligen hem klockan 21:00 och satte mig i soffan för att mysa med Kain och Michael <3 juste jag lovade att lägga upp lite bilder från i helgen :)


Twisterall :)


Twisterall !


Detta är Kain, han är jätterolig. Han pratar hela tiden, och just nu ligger han mellan mig och Michael i sängen och gosar! På detta kort så gör han det lite svårt för mig att blogga, detta var i går :)

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0