Junta

Hej!
Nu har jag varit hemma i Norrköping ett par dagar och det känns lite bättre med skolan. I början ville jag bara döda den, men nu har jag mera koll på vad som skall göras och så. I dag var jag på litteraturseminarium på dagen och då hade Ellie i min grupp bakat en tårta till oss. Den var asgod, och jättefin :) En mycket bra ideé av henne tycker jag ! Sedan på kvällen så var det syjunta hos Ermina, det va jättekul, visst det börjar med att vi pratar en stund och sedan så syr, stickar eller virkar vi intensivt ett tag och sedan fikar vi och pratar mera skit hela kvällen :) Precis som det ska vara på en syjunta... Men vilka goda kakor Ermina hade bakat då hur goda som helst, vet inte hur man ska toppa det, ja asså den som har nästa syjunta har ju en utmaning :) Nu sitter jag här hemma i soffan och snackade nyss med Lina i telefonen en stund men hon fick ett samtal såvi skulle höras senare men om hon menade senare i kväll eller senare i veckan det förstod jag inte. Men nu ska jag mysa ner mig i soffan under ett varmt täcke med mig fästman <3

   
Så här såg tårtan ut, det var choklad och jordgubb i :) skiiiitgod

 Så här såg Erminas kakor ut som hon hade bakat till i dag :) på syjuntan !

love to everyone!

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0