KVAR-sittning

Hej!
jaha ja i går var det KVAR-sittning för oss lärare på universitetet :) Jag, Stella:, Elle, Jessica och Anna var hemma hos Ermina innan och gjorde oss i ordning och föra lite. Sittningen började kl 18:30 och sedan så var det mycket som var bra under kvällen, sittningen var asbra, det var mycket som var så roligt att jag fick tårar i ögonen :) Vi i GRYMT satt vid ett speciellt bord som var upplyst med en spotlight under hela sittningen. För er som inte vet så heter lärarnas festeri HELGRYMT och de som ska bli HELGRYMT nästa år kallas för GRYMT tills skiftesveckan :) Det är nämligen jag som blir General i HELGRYMT nästa år :) det ska bli jättekul, vi kommer att bli ett jättebra festeri med en massa roliga människor. Efter sittningen så gick vi hem till Ermina på mellanfest innan vi skulle på eftersläpp med tema Schlager :) det var jättekul, en massa gamla sånger som man kan fast man inte tror det :) Det som var grädden på moset var att jag vann över min älskade Stella på singstar tre gånger :) men jag kan lova att hon vann på ett sätt eftersom hon showade som tusan men jag som är så tävligsinriktad lada mera krut på att vinna på spelaet, typiskt mig :) men lite showade ja, jag med :)
Jag prommenerade jag till spårvagnen och ramlade i en vattenpöl. Men till mitt försvar så var jag inte särskillt full, jag hade klackar på mig (inte så höga med ändå), jag hade ont i fötterna efter allt dansande, det var inte sandat just där, det var nedförsbacke och det var is med men massa vatten på :) så med det sagt så ramlade jag inte för att jag var full, alla som gick där ramlad så jag stanade ett ttag och tittade på de andra som ramlade. När jag kom fram till spårvagnen så var det 20 minuster innan den skulle gå och då insåg jag att jag hade gått hilma fort för att jag trodde att det skulle ta jättelång tid att gå. Iaf slutade min kväll med att Michael kom och mötte mig och sedan gick vi hem och jag somnade i sängen gaaaanska fort :)

Lite bilder !

            
Erimna <3       Stella och Jessica <3   Lisa och Elin på sittningen :)   En del i GRYMT!         Andra delen i GRYMT!


Godaste shoten som jag druckit vaniljlikör, varm blåbärssoppa och grädde :) FARLIGT !

Nu tjatar min älskade fästman på att vi ska gå till affären så nu måste jag sluta :)

//E.

Kommentarer
Postat av: stella

likör 34 om du någon gång vill köpa. den har lite karamell i sig med:)



Kan ju säga att jag var en dålig förlorare när du vann. Det gör vi om. och då vinner!!!

2012-02-19 @ 18:44:19
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0