Måndag den 27 feb

Hej hej!
I helgen har varit jätterolig, Daniel och Therese har varit här och hälsat på. Det var väldigt roligt, nu har Therese ganska stor mage. Hoppas att bebisen mår bra där inne, men den rör sig ganska mycket iaf så det är ju bra :)
I fredags när de kom så var alla så trötta speciellt jag eftersom jag som skrivit tenta på morgonen. Det gick bra förensten, jag kunde allt. Nu hoppas jag bara på att jag klarar mig, men det tror jag. Ja juste jag fick godkänt på den senaste uppsatsen jag skrev, jag fick veta det lite sent men nu vet jag att jag slipper skriva om den. Jo på lördagen så åkte vi till Linköping och Ikea, det var kul, jag köpte två nya lådor som jag ska lägga mina gamla paper som tillhör skolan. Det tyckte jag var en bra investering med tanke på att de bara kostade 19 kronor. Efter Ikea så gick vi till babyproffsen och sedan åkte vi hem. När vi kom hem så dumpade jag och Therese, Daniel och Michael för att gå och titta på babykläder i centrum. Sedan tog vi en fika på fräcka, haha vi var borta i fyra timmar. Sedan tittade vi melodifestivalen och spelade kort. På söndagen så hade jag och Therese inte fått nog med bebissaker, så vi åkte ut till Ingelsta, det är typ som Valbo. Där tittade vi på mera bebissaker och prova en massa vagnar, fast de redan har en vagn men det är roligt att prova. Sedan åkte de hem vilket var mindre roligt. 

Jaha men ja nu är det en ny vecka och nya kurs. Den handlar om lek och lärande, och vi ska ha VFU och Ipad. Det ska bli kul men de roligaste kommer att bli VFU:n jag har längtat som tusan :) Nu tvättar vi och juste nu måste jag springa och ta ut den :)


Här sitter Therese men magen i vädret och njuter av soen, det var så soligt att man knappt kunde hålla ögonen öppna :) 

//E.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0