TENTA!

Hej!
Nu är äntligen tentan skriven och klar. Det gick jättebra, jag kunde allt och jag svarde bra på allt. Efter tentan så hade jag en lunch möte med en studievägledare om besöksdagarna som vi ska förläsa på dne 14 mars. Efter det så åkte jag ner på stan och mötte upp min tejer, alltså Ermina, Stella och Jessica. Vi käkade lunch på ett ställe som heter brödernas, det var asgott. Det blev en tripp till studntbo och sedan hem til Jessica på bollen. Jessica ska flytta i morgon så vi hjälpte henne att packa lite. Sedan så gick Stella hem, Jessica och Ermina gick hem till Ermina för att äta och mysa, och jag åkter hem för att Daniel och Therese kom i dag. Nu har Daniel, Therese och Michael varit på affären och nu ska vi äta mat. Nu kommer det lite bilder.







Möt mina nya vänner Fatima och Samira :)

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0