Tentavecka!

Hej!
Nu har helvetsveckan börjat igen, tentaplugg, tenta på fredag! Inför de andra tentorna så har jag stressat och varit hur jobbig som helst här hemma. Jag har suttit i skolan mellan 8-17, men denna gång så känner jag mig hur självsäker som helst. Men jag vågar inte riktigt hoppas på så mycket för då kommer det inte att gå vägen. Men det känns som om jag kan allt redan och jag känner mig ävldigt lung. Men jag hoppas att jag kan ha den disciplinen så att jag kan sitta och plugga länge i skolan denna vecka också, men det har inte börjat så bra. I dag var jag inte i skolan förr än kl 12, men i morgon siktar jag på 8 så kommer jag väl till 10 :) Men det var trevligt i dag för att det är ju Fettisdagen i dag och då får man äta en semla. JAg och Stella gick på semeljakt, först gick vi till trappan för att de skulle ha semlor där. När vi kom dit tog semlorna slut precis så vi fortsatte till fräckafröken. När vi gick in såg vi två smaskiga semlor och helt plötskligt så snodde han som stod före i kön dom av oss. Ja eler han köpte dom före oss men det känndes som om han tog dom. Men då gjorde de nya till oss :) Så då blev det semla och Chailatte :) sååååå gott :) och sedan mera tentaplugg förstås ! 

Michael mötte mig på Ica och vi gjorde världens handling, asså vi fick 150 kr rabatt tack vare de rabatter vi hade på ica kortet. Fan va vi är ekonomiska ! Sedan gick vi hem och städade rumpan av oss. Michael diskade det diskberg som fanns i köket, asså man fick ångest bara men tittade in där men nu är det skinande rent. Nu har jag även rensat bort alla mina smycken i olika lådor såjag lättare hittar dom och så att jag slipper få ståfräs varje gång jag tittar på det vita vetrinskåpet. Maten i dag blev tacos, ovanligt ahha ja jag vet jag älskar tacos. Det är enkelt att göra och jättegott :) Nu degar jag i soffan och ska snart gå och sova för som sagt ska jag ju sikta på att vara i skolan kl 8 i morgon !

    

Titta va underbart !

//E.

Kommentarer
Postat av: stella

KOOOOOM HIT, jag väntar ju på dig. Skärpning! Puss;)

2012-02-22 @ 08:56:13
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0