KLAR

Hej!
Nu är jag äntligen klar med uppsatsen som skulle vara inne i dag kl 12:00 och jag skickade in den kanske 11:10 :) sååå skönt! Nu är min VFU också slut vilket jag inte är lika glad över, jag kommer sakna mina små busfrön. och inte víll jag byta VFU:plats heller. Men jag måste ju :( Nu sitter jag och äter lunch me Stella på Trappan (vårt kårhus) och jag har skrivit klart alla komentarer till denna kurs. Nu ska jag snart gå in och utvärdera kursen och nu är den offisiellt slut. Och jag kan ta helg, Jag ska fika med Stella, Jessia och Ermina innan Ermina åker hem till Motala. Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner som jag har här i Norrköping ! läser ni detta så loveeee you!!!!! Nu ska jag utvärdera kursen!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: stella

Jag älskar dig bejb!

2012-03-31 @ 19:39:43
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: Ermina

I lööööve juuu tooo krillee!! <3

2012-04-02 @ 11:49:58
URL: http://ermiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0