nej usch

Hej Hej!
Nej nu har jag varit dålig på att blogga på sista tiden, jag har tänkt på att jag ska göra det i hur många dagar som helst... men har inte kommer för att göra det. Men nu blir det ett kort inlägg. Jag och Michael har gått i skogen i en timme i går och två timmar igår. Det var jättelungnande, att vi äntligen har hittat skogen, nu kan jag börja gå ute i skogen ist för på bandet på gymmet. I LOVE SKOGEN! Nu har jag tagit en välförtjänt dusch, lagar mat och nu kan jag med gott samvete sätta mig i soffan och dega lite :) I morgon så ska jag tillbaka till min VFU igen, det är ju hur roligt som helst, men det är svårt att gå in och vara student, jajg vill bara jobba hela tiden... Men jag försöker :) nu måste jag titta på hockeyn, annars missar jag nåt :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0