Vanliga dagar !

  Tjena!
 
De senaste dagarna har varit ganska vanliga, varit i skolan och observerat och sedan hem för att bara umgås med familjen att åka till köpcentret :) Men i dag slog det till, jag fick äntligen äta på min önskade Big boy:)
 
Men nu är jag nyss hemkommen från en basketmatch. Det var askul! Helt otroligt hur stor den sporten är här! Vi gick med Morgan och hennes pappa de har säsongsbiljetter :) Aren var huuuuurrr stooooor som helst! Jag tror att bilderna talar mer än mina ord! :)
 
 
Tidigare i dag så kom Syster Judith och hämtade oss igen och tog oss till Mohammad Ali Center! Det var väldigt farsinerande. Helt otrolig man han är den människan. Han kommer från Louisville och han bor fortfarande här och besöker ofta centret! Vi fick tyvärr inte se honom på riktigt men vi är bra sugna att åka förbi huset där han bor. Jag grät när jag såg filmen de visar om honom, och hur han tar den olympiska elden och hur han skakar på grund av sjukdomen. Hatar sådär, jag klarar inte att en sån människa som har gjort så mycket bra ska behöva få gå ett sådant öde till mötes. Usch, men jag lärde mig mycket nytt om honom i alla fall!
 
Nu borde jag försöka sova lite för i morgon ska jag försöka köra bil i USA. Det kommer att bli en utmaning. Jag hoppas jag hittar hem till där Cecilia bor nu, för sedan får hon köra :) Vi ska ut och upptäcka lite, så får vi se vart vi hamnar! :)
 
//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0