....

Hej!
Det var länge sen jag skrev nu känner jag.. jag har inte haft så mycket att skriva om,. eller jo men jag har inte hunnit jag har bara pluggat nu i tre hela veckor... känner mig lite skoltrött men nu slutar jag snart.. blir väl inte bättre då kan jag tänka mig för jag ska ju jobba mycket nu på lovet,, och spara mina pengar till andra tatueringen :D det ska bli skit kul.. mamma vill inte att jag ska göra den nu innan jag har gått ut men jag vill ha den nu... skulle egentligen göra den andra nu innan jul men det blev inte så... 
Ja mitt liv flyter på som vanlig,, jag går i skolan och sliter ut mig.. sorligt nu att dansen är slut men jag får väl göra nå annat ist... JAg och Malin träffade Towe i dag i skolan.. den fisen har varit i Spanien i 2 hela veckor.. liiite skönt brun hon ve eller.... och jag blev skit avis:D men sådant är livet poeple! 
Jag har prov i morgon som jag nog inte kommer att klara på grund av att jag sitter här nu istället för att plugga. Men det är smällar man får ta i livet. Jag titta nyss på The Pregnant Man.... Jag tycker att alla som inte ´är i deras situation inte ska yttra sig om hur äckligt dom nu tycker att det är.. Det är väl bra att de också kan få barn det är väl inet fel med de... Själv tycker jag att det som de där paret gör är helt fantastiskt... De kommer att blir jättebra föräldrar,, Att så många människor ska bli upprörda över nåfot så naturligt och vacker som att sätta ett barn till världen.. Det är dom som har något emot det som är omännskilga och fruktansvärt pantade i huvve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//E  


Kommentarer
Postat av: sandrakristinaarousell.blogg.se

alla får väl tycka som de vill.

2008-12-18 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0