...

Halloj!
I går var jag mamma och Johanna på köpis och handlade lite julklappar.. jag köpte bara saker till mig själv men så kan det gå. I dag så köpte jag till Andreas (lilleboror) så nu är allt klart! Jag tittade på klänbningar till nyår :) jag skulle sy min egen men jag tror inte att jag kan det, men vi få se.. I dag har jag jobbat till kl 15:45 fast jag slatade kl 14:45 det blev en timme övertid för mig.. makinen krånglade och Karin var tvungen att röja lagret så jag fick vara kvar med Milo.. :) Jag, Johanna(jobb johanna) och Milo hade skit kul i dag på jobbet.. jag skrattade så att nu har jag nog fan ett sexpack :) hehe nej men vi hade jätteroligt. Sedan gick jag på stan med Mamma, Anderas ovh moster Annika. Vi köpte de sista julklapparna och sedan åt vi på max. Nu har jag precis kommit hem från Mormor och Morfar, vi har varit där och lämna julklapparna! :)

Detta är Johanna på Köpis i går:)
Jag vill ha klänningar till nyår! :)


Jag ville ha alla tre men det fick jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0