Sjuk?

Hej!
I dag började jag jobba kl 07:00 och slutade kl 18:00 för att der krånglande så mycket... Efter det så åkte jag hem till Malin i hennes i Patriks nya lägenhet.. Den är skit fin! Jag skulle lätt bo där:) Jag blev kvar där jag och Malin hade mycket att prtata om:) vi har inte stes sen skolan slutade och det är en låång tid från att träffa varandra 5 dar i veckan. Jag åkte hem med 20 i 9 bussen och missade precis bussen hem till min håla.. Jag fick vänta till 20 i ist.. Det var liiite kallt i dag.. jag frös. Jag träffade Hakan, Florre och Ayman på stan, dom var på väg hem alltid trevligt att heja på nån:) Nu kom jag precis hem och nu pratar jag med Josefine (my baby) på msn. Det var länge sedan vi sågs men vi finns i varandras hjärtar alltid:) hehehe kul..
Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag ska inte jobba imorgon för att inte reskera att vara sjuk på nyår. Det vill jag inte ! Vi vet inte vad vi ska göra nu för nu sket de sig med våran aktivitet på nyår, så nu är vi på jakt efter en ny,, :) Hoppas att vi hittar nåt som blir kul ! :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0