Snart ledig...

Hej..
Idag var en bra dag.. Det gick bra på provet i psykosocialt arbete... jag kunna allt. Sen efter det så pysslade vi och det var jätte kul.... vi trodde först att vi inte skulle få pyssla nå i år men det fick vi :) det är vi tacksamma för.. Sedan hade vi genrep  på minimusikalen som vi ska spela imorgon :) det gick sådär.. men det gick i alla fall. Alla är inte överäns om en dans men det ska vi nog kunna lösa.
Jag och Malin åkte till knoppen i dag, det var kul att träffa alal en sista gång innan jul och det blir tre veckor ifrån som små :) Men det ska bli skönt med lite ledigt... När jag och Malin kom hem från knoppen så gick vi och åt på donken:) sedan satt vi och skarttade och tittade på lite gamla bilder. Det var mysigt..jag och Malin har inte sets så mycket annat än i skolan på ett tag så det var väldigt kul.. Nu kommer lite bilder som jag tog i dag !

Här är mina små grisar som jag gjorde i dag på pyssel ! Jag är grymt stolt så kritisera inte ! :)

 Sandra F och Elina på repetionen...

 Sandra A inte beredd..... :)


Malin och Sandra i sina snyggaste kläder.. vi kommer att blittra som fan,, jag har en lila sak på mig.. ser ut som en tant men det är ju kul :) allt för publiken !
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0