Väntar på johanna...

Nu sitter jag och väntar på johanna.. Hon ska komma hit, vi ska förfesta och sen in till stan på HL tror jag. Jag tvekade lite på om jag skulle ut men nu ska vi det ! Inne i stan ska vi möta Lisa, Anna, Hanna och Ronja tror jag :) det ska bli skitkul ! jag ska jobba i morgon men jag börjar kl 13:00 :)
Jag och Johanna har samma problem varhe gång vi ska ut, vi vet inte vad vi ska ha på oss men det blir säkert nå bra hoppas jag ! Det var en bra dag igår jag hade jätte trevligt och mysigt. I dag var jag och mamma och hämtade Farmor och Farfar så åkte vi ham till oss och åt julmat.. det tyckte dom var jättekul. Det kändes skönt att se dom ha kul. Jag älskar min Farmor och Farfar över alt annat, det betyder så mycket för mig och det är inte alls kul att se dom blir gamla. Men jag har haft ett underbart liv med dom och det kommer jag alltid att bevara och komma ihåg !
 Detta är min Farmor och Farfar...

 Bror mig på Julafton när han hade fått sina saker!

 Jag på Julafton jag orkade inte klä upp mig för jag mådde inte alls bra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0