Back to school...

Nu har skolan börjat igen :D det var kul att träffa lla som man inte har sett på en veckan.. men blir så van med att se alla hela tiden så att det blit nästan spännande att se alla efter ett lov.  Det gick jätte bra i skolan i dag, det trodde jag inte men det var lugnt. Allt gick skit bra, jag har koll på läget. Det har varit ett skönt lov iaf, att få vara ledig från skolan har varit som en jättestor frihet. Jag trodde att jag skulle bli uttråkad och det blev jag också men det var skönt för jag har alltid nåt att göra annars. Vi har inge läxa i dag så jag gick ner på stan efter skolan och tittade på skor, jag hittade mina men de fanns inte i min storlek :( men sånt är livet. Sen gick jag och åt med Mamma, Andreas och Min faster på Helt Enkelt. Jag har aldrig ätit där förr, jag har tagit en liten drink där men inte ärit. De har jättebra mat jag åt så att jag fick ont i magen. Sedan gick Mamma och gänget till hockeyn och jag gick till hemmakväll. Jag hyrde två filmer och sedna tog jag bussen hem. :) JAg satte mig och tittade på filmerna och nu sitter jag här.. I morgon har jag sovmorgon från Engelskan, eller ja vi ska vara hemma och läsa en bok som vi har men jag pallar inte. Jag har ställt klockan på den vanliga tiden men jag vet inte om jag går upp då eller om jag ligger kvar. Jag hoppas att jag tar mitt vett och börjar läsa men man kan alrdig riktigt veta med mig :D Skulle vara så skönt att få sova lite längre nån dag :D
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0