Skön dag..

I dag var det en bra dag.. I morse hade jag Engelska och det gcik jättebra. Vi skrev en uppsats på engelska i måndags och den blev klar då.. så jag hade inget att göra i dag så jag fick ha betygssnack.. :) Historian efter det kanske inte var dagens höjdpunkt men den var okej. Efter att jag och Malin hade ätit så åkte jag Malin och Johanna ute och åkte bil. Johanna fick körkort i måndas.. Grattis Gumman! Det var jättekul.. hon kör väldigt bra..
Sen hade jag svenska jag höll på att somna... men jag måste ju vara vaken i skolan, vi har ju nationella proven. Sen hade vi skapande versamhet.. det gick åt helvete. alla var inte där och dom andra skiter i allt.. Men det kommer at bli bra iaf.. Vi ska ju uppträda för alla ettor och tvår på BF... Det ska bli kul..
Sen vill jag bara säga Grattis till Mickis i min klass hon blir 19 i dag :) En underbar person som jag är glad att fått lära känna.. :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0