slut...

Nu är helgen slut.. sorligt jag vill att helgen ska vara mycket längre.. men det kan jag inte råda över.
I fredags så gick jag ut och gick på eftermiddagen, det var skönt. Sen var jag bara hemma jag pallade inte göra nåt. Jag kännde att jag bara villa vara hemma. Jag tittade på en film med familjen.
Lördag: Jag vaknade typ 09:30 av mig själv.. Det var nice. Jag gick upp för att vänta på Johanna som skulle komma vid 13 men hon kom typ 16, vet inte det blev väl  förhinder. Vi snackade och sen åt vi och sen pluggde vi lite teori till körkortet. det var nice. Blen upp alldeles för länge vi somnade kl 04:30 sen gick vi upp kl 11:35 typ och det va bra gjort. Men jag hoppades på att jag skulle vara trött i kväll men det är jag inte. jag är klar vaken....
I dag har jag bara varit hemma pluggat och varit ute och gått. Jag tittade på andra avenyn på tv:n och sen på datan. Jag hinner inte titta i veckan så jag måste titta nu. Fan va det händer saker asså. Det är så mysigt tycker jag´, jag skulle vilja vara med där, om jag kunnde spela men det kan jag inte.
Killen som skulle göra min skiva til skolan tills vi ska upptäda och fuckat... Han ville helt plötsligt inte ! :O jag vet inte vad jag ska göra... vi ska göra det på Tisdag och vi måste har den klar tills i morgon. Och det går inte. Jag flippar. jag fattar inte att det år några i gruppen som inte verkar göra nåt alls. Jag blir så j*vla irreterad. Men vad ska man göra åt det.. jag kan inte göra mera än att göra det bästa av situationen.
Nu måste jag försöka sova iaf.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0