En bra dag...

hej!´
I dag var vart en bra dag!
Jag har vart i skolan-.. jag har gjort klar lite av mitt plugg,
Sedan har jag varit med Josefine och Gustav i dag :d skit kul.. jag och josefine och Wille (hunden som Josefine ör hundvakt till) vi mötte Gustav vid tåget sen åkte vi till Josefines mamma och hämta lite saker.. sedan bar det av för att få någonting i magen :d hehe vi promenerade till Josefines Pappa och åt och sedan tittade vi lite på tv och lekte med hunden.. sendan var det dax att åka hem... jag ska upptidigt i morgon ska med johanna till vablo på nån tävling...
Sedan när jag kommer hem ska jag plugga skiten ur mig : hoppas att jag blir klar.. så jag kan slapna av på söndag. det är ju ändå våran vilodag om man ska titta genom de kristnas sida.. hehe

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0