.....

Hej!
Jag hatar allt som har med skolan att göra! Allt som har med att behöva anstränga sig överhuvudtaget.
Nej jag bara driver.. :) jag har haft en bra dag i dag.. jag trodde inte det är mamma ringade och väckte mig tre minuter för min klocka skulle ringa. Och ve´t du vad som var så viktigt! att jag skulle hjälpa min bor med att pumpa hans cykel. VA! jag vart så jävla sur så jag sov en 20 min till.. så jag fick stressa sönder mig ist.. men bara för att jag va sur.. Sen när jag skulle hjälpa honom så var det fel ventil på hans cykel så det gick inte:) hehe
det blev inte bättre när jag såg att det regnade ute när jag skulle cykla till bussen. Och när Linda tod en annan buss så vart det ännu jobbigare för att jag inte hade någon att prata med och min bok hade jag glömt hemma. Men när jag kom till skolan och fick se mitt engelska läxförhör då sprack det asså. FAN! jag visste inte vad jag skullr göra.. men jag tog mig igenom det ! haha.
När jag skulle hem ´missade jag och Linda bussen som går 16:20 så vi fick ta 16:40 och då blev det lite tajt med tid för mig.. jag var hemma klockan 17:20 och klockan 17:50 ska jag åka in igen till stan för att jag ska  träna.. Det blev lite tajt!
Dansen i dag var ganska tråkig.. jag brukar inte längte till att vi ska sluta.. men i dag gjorde jag det.. men men med tanke på hur min dag har varit så var dansen en fristad..
När jag kom hem så duschade jag och tittade på desperata hemmafruar fast jag har sett dom.. det fanns inget annat på tv. Jag pratade med Lina i telefonen och sedan skickade jag iväg ett mejl till Annso att jag och Malin inte kan komma på torsdag! Jag Malin och Lina har ju vår halkkörning på Torsdag och det tar hela dagen... Jag är inte nervös men jag blir lite när Malin och Lina sitter och pratar om hur nervösa de är.. då går jag iväg:D hehe
Ja det var mid dag:D Det hade kunnat vart bättre!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0