Jobbig dag

Hej!
i dag var en jobbig dag i skolan. Jag gav mitt engelska tal i morse, det gick väl sådär men tänker inte gå in på vad som hände. jag var så orolig för historian men jag slapp den. Jag ska var med på en informationskväll som är på onnsdag på min skola. Jag ska vara någon slags inkastare/reklampelare/informatör om någon undrar nåt:D hehe det kommer att bli skit kul.. men iaf då hade vi möte när historian var så jag slapp den. Men däremot fick jag reda på att vi har ett diagnosprov i morgon på historian :O men alla fick reda på det i dag så det är lika för alla men va fan! jag pallar inte, han sa att det skulle bara visa hur mycket vi kan och då orkar jag fan inte plugga.  Sedan var det den frukade psykologin som jag skulle gå på. Jag var ju sjuk förra veckan så jag skulle göra ett arbete själv ist för ett i gurpp.
Sedan var min skoldag slut!
När jag kom hem så åt jag och sen pluggade jag som fan! jag är klar med det enskilda psykologiarbetet, klar med frågor och shit till engelskan. Jag hade tänkt att jag skulle göra lite frågor till mitt prov om 2 veckor men jag glömde boken i skolan. /(smart som jag är) så det blev inte av men jag har ju i morgon på mig :d hoppas jag.. enj fan jag ska ju dansa i morgon.
I morgon natt åker min lilla pulla Malin till Eypten jävla fis! jag vill också åka utoml.ands. Men ajg har fan inte råd, jag kunde ha haft om jag inte hafe köpt en massa jävla kläder för 4000 kronor. Hade fan vart skönt som fan att åka på höstlovet! Men då ska jag och Malin vara på Knoppen!
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0