Ledig

Hejsan igen :D
Nu ska jag bara uppdatera er om vad som har hänt under dagen :D ja Josefine kom inte till mig i dag :( hon mådda inge bra! så jag och min bror Andreas gick till vår gamla skola. De har fått en ny gunga som är skit kul att gunga på.. Har ingen bild tyvärr... :D  Sedan har jag bara vart hemma och slöat jag har pluggat lite till historiaprovet som jag har på Måndag och Tisdag :d men det var ytters lite :D
                 
Här är min bror på lekplatsen :D  Jag när jag gungar på en annan gunga :d skit kul hade vi iaf :D

//E




Hej!
 Nu Ligger jag i sängen och väntar på Josefine:D Hon skulle komma vid 12.. jag borde gå upp och snabbstäda mitt rum men jag pallar inte :D I går var jag hemma jag orkade inte gå till skolan.. hehe inte bra! Men jag var hemma och sov hela dagen :P Sen gick jag ut och gick på kvällen från 22-23 och det var asskönt!
Precis när jag kom hem och satte mig vid datan så frågade Julia om vi skulle träffas ute vid lekplatsen :D Det är en grej vi brukar göra.. för att snacka lite:) Så då åkte jag och träffade henne från kl 23:12-00:51 hehe det var skit kul :D Vi snackade asmycket :D hihi
Det var gårdagen!
Jag vet inte vad jag och Josefine ska göra i dag.. vi brkar alltid hitta på nå roligt att göra så jag är inte ett dugg orolig att vi inte ska ha nåt att göra:D Kanske ska höra med Linda om vi kan komma och titta på hennes kattunge Josefine ska skaffa katt så frågade Linda om vi skulle titta på hennes:d Men jag har inte pratat med Josefine om det men det ska säkert funka:D
//E    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0