LOV!!!

Första dagen på lovet..
Jag gick upp klockan 06:15 i dag för att jag skulle åka med mamma in til hennes jobb. Jag och Frida skulle till Trödje Förskola i dag och göra en intervju. Vi skulle vara där kl 08:15... och vi skulle ha vår bil... vi hittade ju inte jag vi visste inte hur lång tid det ta att ta sig dit så vi åkta från Gävle kl 07:20 vi var i Trödje kl 07:40.. så vi fick vänta ett tag men vi hittade ju iaf :) det var det som var det viktigaste...
När vi var klara så åkte vi hem till Gävle.. och jag mötte upp min bror som också föjlt med på morgonen.. Vi gick till Max och tog oss en liten glass. Sen åkte vi hem.
jag sov när jag kom hem och sen cyklade jag ner till affären och köpte lite saker.. och sen hem och sov igen.. Efter helgen är jag skit trött hela tiden och slut som människa.. Det tog hårt på mig att vara i Stockholm.. Men det var kul..
Nu kom jag nyss hem från Gävle. Jag och johanna har varit på High School Musikal 3.. den var siiiit bra!! Alla se den! Det är ett måste! Den var otroligt bra,, de tyckte både jag och johanna.
I morgon ska jag bara sova och plugga lite tror jag.. Ja jag skrev plugga för tro det eller ej jag har historialäxa över lovet! Det är lika galet som de låter. Men den måste göras nån gång. Sen på kvällen ska jag kanske ut och gå med Linda.. jag skulle göra det i dag men jag skulle ju på bio.
Nu pallar jag inge mera.. jag håller på att somna på datan.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0