Närvös...

Hej Hej
Nu har jag lite svårt att komma till ro, eftersom jag, Malin och Lina ska ha vår halk-kärning i morgon :d det ska blir kul men det kommer att vara närvöst på vögen dit, kan jag lova. Jag kommer nog bara läsa min bok eller ´nå, så att jag kommer till ro då :) Men Malin och Lina kommer att pladra hela tiden.. jag kommer att hänka på och det kommer inte att bli någon läsning!  hehe:D Det kommer att gå bra i morgon! (hoppas jag). men om det inte gör det så är inte de hela världen heller.. men alla säger att det inte går att kugga sig på det och jag hoppas att de har rätt..:D
Jag har vart i skolan... gjort provet som jag skulle göra i morgon i vanliga fall... var hemma och chillat :D hehe inget mer.. Kul Liv :d hehe
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0