Sjuk?

Tjenixen!
I dag har jag knappt gjort någonting alls... jag och min bror som också är ledig var ute och cyklade lite i dag... Sen har vi tittat på tv och pluggat lite.. Jag sov ganska mycket i dag. Jag vaknade kl 11:10 och då gick jag upp. Sen sov jag från kl 15:00-17:00 och jag var fortfarande trött när jag vakande.. fattar inte.. jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk för det vill jag inte nu när jag är ledig. Men sen ringa jag till Linda och frågade när vi skulle gå ut och gå. Hon sa att hon var i Valbo fortfarande. Jag åkte till henne typ 20:40 och kom hem 22:20.. vi gick as långt... det var skönt. Trevligt att träffa Linda :)
Sen när jag kom hem tittade jag på tv en stund och sen nu ska jag gå och lägga mig :D
//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0