Skit skola

Hej!
Nu sitter jag i skolan.. har ingen svenska den här veckan för att min lärare är sjuk. Sköönt som fan..
Jag hatar allt som har med skolan att göra just nu... Min grupp ska leda en uppvärmning på dramalektionen i dag.. men alla andra i min grupp skiter i detta.. och sådant.. jag vet inte vad jag ska göra.. för jag känner att jag inte vill ta tag i det som vanligt.. de måste ta lite ansvar själva. Jag vill åka hem, men jag tycker att det inte är snällt mot min grupp men dom har inte hart snälla mot mig heller.. Men jag vill visa mig bättre :D Men Men det är skit jobbigt iaf.. :(
I dag ska jag bara plugga.. Här kommer en lista:

Engelska sammanfattning (som skulle vart klar i måndags)
Ett arbete om Genus perspektiv
Svenska Skriva om nån författare
Historia Frågor
Instuderingsfågor som ska vara klara tills måndag (50 st)

Detta är vad jag har att göra under helgen :D skit roligt helg jag kommer att få...

//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0