Skulle vara gott med ett glas mjölk..

Hej!
I går åkte jag och Johanna till Stockholm.. Där mötte Lotta och Linda upp oss och vi gikc och handlade.. Sedan gick vi hem.. Vi åt och sedan sjöng vi singstar.. Sen vid 22 tiden så bar det av till sollentuna till nån karaokebar som va skit rolig.. Men den var liten men trevlig. För att du ska få en bild av hur det var.. Det luktade kära, den var mycket mörkt och skit mycket folk. Det var unga som gamla.. Skit kul inget jag skulle gå till om jag fick bestämma men det var kul..
I morse åkte vi hem.. jag Johanna och Linda :) Se´n har jag duschat, ätit lite. Jag och Johanna ska nu in på bio och före det ska vi äte någonstans.... I Morgon ska jag och Frida till tittmyran vi ska vara där kl 08:15.. så vi tar mammas bil :d hehe

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0