Trött

Hejsan!
Ligger i sägen nu.. kom nyss hem från johanna. Jag har vart i Valbo med henne i dag. Hon gick på Ikea och jag vandrade runt där med henne :D Sen fick jag som jag ville och vi gick och åt! hehe de är jämt jag som vill det Undra om jag ska tolka det på nåt sät? t.ex att jag kanske ska dra ner lite på maten haha!
Skolan gick bra i dag... vi fick fika av lärarna för att vi hade hjälp till vid informationskvällen som vår skola hade i går.. det var mysigt! Sen tittade vi på film på Religionen och den var skiiit tråkig.. Alla höll typ på att somna. Jag satt med Sandra och Fadi vi snckade igenom hela filmen.. Det va kul..
Nu har jag vart hos johanna och hjälpt henne att skruva isär hennes soffa hon kunde inte det.. hon är inte så händig. N'r jag satt där och fixade med soffan så satte hon upp jättefina typ klistermärken nästan på väggen i hennes rum.. Det blev skit fint. :) ! Det var den här dan! En dag närmare helgen :D I morgon slutar jag kl 11:20!!!! skö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0