Utkast: Hej allihopa! ...

Hej allihopa!
Min dag började inte så bra.. jag vaknade och upptäckte att min bror var hemma i dag.. jag hatar att vara hemma tillsammans med någon. Speciellt min bror, ta det inte för givet att jag hatar min bror hela tiden, för jag hatar honom aldrig men tycker lite mindre om honom gör jag ganska ofta. Det var en sådan gång i dag :D han har så mycket energi!!!! hela tiden.. detta som ni förstår kan bli liiite jobbigt iband.
Men annrs blev min dag ganska bra.. jag mår mycket bättre men inte så bra att jag ska till skolan i morgon men på fredag ska jag dit iaf :D Annrs får jag inte vara ute som jag vill i hlegen :d hehe nej nej det är för att ajg vill tillbaka till skolan :D
Jag var på Maguns Betner i dag på konserthuset, det var skit kul. Han är så jävla bra jag har nog aldrig skrattat så mycket! Jag träffade honom efter när min bror Andreas skulle få hans autograf på filmen han hade köpt. Jag har träffat han förr.. men han är såå snygg tycker jag :D så jag ville träffa han igen D: Jag tänker inte g¨å in på några detaljer men det var hett!  
Ja det var vad jag hade att säga!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0