Utkast: Hejhej :D ...

Hejhej :D
Gårdagen var jätte bra :d jag var på kalas hos min farfar han fyllde 83. Det var jätte trevligt! mina kusiner var också där, jag träffar inte dom så ofta så det var riktigt kul :)
 Här är min kära Farfar! Love you!

Efter detta så gick jag och min kusin linnea på bio. Vi gick på Patrik 1,5 ! fan va bra den var :D jag skrattade och grinade:D Den måste ni bara se...Vi åt innan på Wayns det var roligt att hinna prata igenom ett tag:D
      
Här är mina kusiner Linnea och Erik :D Love you!


I dag har jag bara vart hemma hela dagen.. jag har skit tråkigt och det spöregnar ute så jag vill inte vara ute.. jag håller nog på att bli sjuk igen :d men denna gång tänker jag inte vara hemma från skolan det har jag inte råd med:d Då kommer det inte att gå så bra i skolan :d Men men detta får man leva med! NU ska jag gå ut och gå. jag är för uttråkad av att sitta inne:d
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0