Utkast: Feber! Hejsan ...

Feber!
Hejsan nu ligger jag i min säng och tycker lite synd om mig själv.. men det får man göra ibland. Jag är jätteförkyld och jag orakr ingenting, jag skulle hålla mitt engelskatal i morgon men vét inte om jag pallar att göra det. Jag tror att jag kommer att vara hemma.
Johannas födelsedag blev skit bra! jag och alla andra hade jättekul:) Johanna glömde sin väska på bussen men det fixade jag och johanna på en liten stund. Sedan bar det av till krogen :) Jag, Johanna, Sandra, Sofia, Anna, Lisa, Anna M och någa till som jag inte kommer ihåg namnen på just ju, vi drog till HL :) Hakan, Florre, Nermin och några till drog till Olles. Vi hade skit kul på HL och det var så många som man kände som var där:) 
Jag hamnade av misstag i ett litet bråk.. men det blev bra sedan :) 
När HL stängde så gick vi ut och mötte De andra som kom från Olles och vi gick och åt på MAX.. den haburgaren har aldrig varit sååååå gooodd:D den var efterlängtad kan jag lova:D
Iaf vi hade jätte trevligt :D

Onsdagen den 24 september var jag, Sandra och David från min klass och snackade på Högskolan :) Vi pratade inför kanske 150 personer om hur viktigt det är för oss att komma ut på APU och hur vi tycker att det ska vara :D Alla var liite nervösa innan men det gick jätte bra ! Vi gick dit på våran studiedag och vi skulle vara där kl 08:00 :) men det var det värt... jag lärde mig jätte mycket och det var kul ! Nu vet jag att jag kan stå inför en massa människor och prata och att tycka om att göra det var en hälig känsla:D

Det är mycket som händer i mitt liv just nu.. liite för mycket kanske. jag känner mig jättestressad över skolan och jag tror inte att detta kommer att bli nå bättre ! men jag hoppas det.. för allt jag gör nu är att plugga jag hinner inte med nå annat:)  Jag och Malin har iaf hittat vad vi ska göra på vårt projektarbete:D!!!!! det tog ett bra tag men jag tror att vi verkligen kommer att trivas med detta.. Vi skulle få besked i dag men eftersom jag har vart hemma så vet jag inte.. är så jävla nyfiken :d

Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0