Utkast: Hej hej! ...

Hej hej!
nu sitter jag i skolan på en historia lektion :)
vi har fått några uppgifter som vi ska göra men palla det.. jag satte mig med David i våran klass som kan det här :) han och jag blev klara först.. så nu sitter vi och väntar på att de andra ska blir klara :D I dag måste jag plugga lite iaf :)
Jag ska nog ner på stan först och lämna in min skriva till bibiloteket som jag har en räkning på 550 kr.. som mamma kommer att dra ifrån min lön. :( men det är väl inte mera än rätt det är ju jag som inte har ¨lämmnat in den i tid,.. Nu kommer min lärare så nu ska vi redovisa...

Hej! nu sitter jag hos Julia.. jag ska sova här i dag:) mamma blev lite sur men jag har inte träffat henne på skit länge och jag kännde att vi hade lite att ta igen :) MIn dag har inte vart så bra.... jag har inte pluggat någonting... och det är lite jobbigt. Men den här kvällen kommer att bli skit bra tror jag :D
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0