Utkast: Hej! ...

Hej!
Nu har man blogg också.. det trodde jag aldrig att jag skulle skaffa men nu har jag det. Ja min dag har vart ganska trög.. jag har bara vart i skolan... men jag fick slute en timme tidigare så det var skönt. Jag har lite skuld känslor för att jag inte har pluggat nåt i dag när jag hat haft hela dagen på mig. Jag har en inlämningsuppgift i Preceptionspsykologi som ska vara inne om två veckor som jag inte har börjat på, sen har jag en religionsuppgift som jag inte pallar att skriva just nu, plus att jag har engelskaläxa tills i morgon... Men jag har bara slappat hela dagen ist för att plugga.. men jag kommer att gör det i morgon ist tror jag :) Mamma drog med mig ut på en promenad när jag var som tröttast i dag vid 19 tiden.. det va skönt att komma ut efter att ha suttit inne störe delar av dagen... Jag fick mitt lönespec i dag och då blev jag glad.. jag kommer att få mycker mera än vad jag hade förväntat mig! jiiiipii... då kan jag skaffa mig tatuering nummer två!
Ja ja det var vad jag hade att skriva i dag..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0