Utkast: Hejsan Hejsan! ...

Hejsan Hejsan!
I dag har vart en bra dag... jag hade sovmorgon som jag ÄLSKAR att ha.. viseligen bara i två timmar men ändå. Det är alltid någonting. Dagen började med att jag vaknade hos Julia eftersom att jag sov där i natt.. det var skit kul.. vi hade så mycket att snacka om:D Gumman du vet att jag älskar dig ! Jag åkte till skolan och det var faktiskt trevligt att komma till skolan i dag för en gångs skull... Vi gick inte så länge i dag heller så det var kanske därför jag tyckte att det var kul.. inte vet jag. Jag hade psykosocialt arbete, sen lunsch och efter det hade jag religion och sen PA... Allt gick jätte bra:D

I dag har jag faktiskt gjort min historia tillsammans med Linda... jag åkte till henne efter skolan typ kl 18:00 jag kom nyss hem ;D ja vi pluggade kanske 40 min av den tid jag var där.. sen bara snackade vi och umgicks med hennes familj.,, dom är skit snälla.. Jag var hos min sjuka kompis johanna ett tag i dag med.. det var trevligt att träffa henne, inte trevligt att hon är sjuk stakarn men men.. vad ska man göra åt det,.. Jág ska vara med henne hela helgen och vi ska bara ta det lugnt så vitt vi har planerat nu.. men man vet aldrig emd oss vikan få för oss saker och ting hur fort som helst.  :D men det går oftast bra :D
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0