Utkast: Sjuk.. ...

Sjuk..
Nu är jag hemma.. har nyss vaknat!!! skönt som fan att soav.. när jag är sjuk så sover jag heeela tiden.. det är jävligt skönt.. jag har aldrig tid nästan att må riktigt dåligt.. jag sover ist..! hehe men nu sitter jag i vardagrummet med min lilla sötnos till katt i knät. När jag är sjuk så ligger han med mig hela dagarna,,, hehe jaa han är lat som fan. :D Min lilla Felix:D Nu sak jag nog sova en liten stund till :D
Hörs sen :)
//E


Nu ligger jag i min säng och skriver.. det brukar jag göra.. det är då jag har tid. Dagen har vart bra men lång.. jag mår bättre än igår. Men jag kommer inte att gå i skolan i morgon iaf.. för att jag har en furuktansvärd huvudvärk och ont i magen :( men men sånt är livet
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0