Utkast: Tjenixen...! I ...

Tjenixen...!
I dag har jag spaénderat en del av min lön på kläder. Det känns lite tomt nu.. men jag får väl nöja mig med min nya jacka och de andra. Även fast jag inte har gjort av med nå mycket pengar alls så har jag lite dåligt samvete för att jag har gjort av med pengar alls. Men jag vet inte... jag gillar min jacka.
I dag var jag skit trätt när jag vaknade, jag somnade ca kl 02:30 i går.. jag är skit trött nu med.. men jag strundade lite i den första lektionen och åkte in till skolan till 10:00 ist.... då hade jag historia:d med våran underbara historialärare Stefan :d haha... Det var faktiskt kul idag.. men inte lika roligt som i tisdags när alla var skit trötta verkade det som.. ingen fattade nåt alls. Sen spelade vi teater för varandra i grupper och det var väldigt kul. Fast detta var på draman :)
Sedan gick jag och Linda ner till stan.. hn gikc och tränade och jag gick och brännde mina pengar..!!
Jag måste köpa present till Johanna hon fyller 18 på söndag den 21 :D Det ska blir skit kul... alla som jag tycker om kommer at´t avar där för att fira henne.. Så jag tror att hon kommer och tycka att det blir skit kul :) Jag vet en sak som jags ka köpa till henne :) Jag hade en bra sak till att köpa till henne.. men Det liksom ran ut i sanden.. eller jag ska ner på stan i morgon och se om jag akn fixa det då ist *:d jag hoppas verkligen det:D  JAg tycker att presenter är svåra:D
Nu ska jag försöka att sova.. jag är trött så det kommer nog att gå ganska bra.. men med tanke på när jag har somnat resten av veckan så har jag några timmar kvar´:)
//E
Johanna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0