70-tal!

Jag har insett att jag och Johanna är född på fel årtal! Vi borde ha levt på 80 talet. Och vara gamla nog att uppleva 90-talet på riktigt! Men det finns väl inget man kan göra åt de nu, synd bara att vi inte kommer att få uppleva allt som hände då! tråkigt! I dag gjorde jag nationella prov i Engelska B och det gick bra, sedan gick jag på stan med Johanna Forsell:) det var kul, vi gick till varende affär som gävle har att erbjuda, eller det känndes så iaf. Men det var en trevlig och mycket fin stund! hehe Sedan så gick jag till Lena(min frisör) och färgade håret, så att jag ser ut som en människa igen! Jag hatar att ha utväxt! Linda (johanna G mamma) ringde och frågade om jag kunde komma till valbo och hämta en sak som de hade köpt till Ida som inte fick plats i bilen för att de hade hundburarna i:) Så då begav jag mig till Valbo, det slutade med att jag Linda och Johanna gick på valbo och sedan slutade jag och Johanna på Wayns i Gävle med en varsin sallad! Sedan åkte vi hem till Johanna för att pröva hennes nya skivor till sing star! Det var då som vi upptäckte att vi var födda på fel årtionde! Jag bara älskar Bert Michael! Varken jag eller johanna vet vad vi ska ta oss till! Han är bara så jävla vacker! Så nu bara MÅSTE jag visa vem han är för er som inte vet:)
  
Försök hitta några fel på den mannen!  
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0