ÅRE

Hej!
Nu är jag äntligen i min dröm.. jag kom till Åre i går kl 15:11 med tåget då hade jag åkt sedan kl 09:35 på morgonen. Det var väldigt skönt att komme fram. Jag var på Studentkryssningen i helgen med ganska många utav mina klasskamrater, alla åkte inte tillsammans men jag träffade många där. Jag hade lite otur som tappade bort alla mina kompisar så pass tidigt, men jag hittade dom utspridda från varandra lite då och då. Jag hade kul fast man skulle viljat gjort mycket mer. Men det finns tid att ändra sådant på...
När jag kom hit i går så åkte vi och handlade och sedan så åkte vi hem och åt, och spelade Monopol. Vi håller fortfarande på med det och det brukar bli att vi håller på hela veckan med samma omgång. Det är väldigt kul! Jag har inte åkte några skidor än för att jag är förkyld så jag badade i dag med andreas eftersom han inte får åka skidor på grund av de brytna benet som han fixade sig.  Sedan så var jag och Andreas runt och tittade på husen som är till salu här uppe, och mamma och pappa blev väldigt frestade.  hoppas !
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0