Det var allt

Hej!
Jag och johanna bestämmde igår kl 21:30 att vi skulle gå ut. Men de visade sig att det blev en väldigt bra kväll... Vi hade skit kul och det blev efterfest med några grabbar, de var jätte trevliga och snälla. Det var länge sedan jag var ute och hade riktigt kul.. Ja de var på sportlovet när jag och johanna var på Backyard Babies... Det var kul! Jag blev jättetaggad till studenten igår jag fattar inte varför men ändå.

Nu när Julia har åkt så känner jag att det är något som fattas men jag är väldigt glad för hennes skull. Jag och johanna släppte av henne vid tåget, det var inte lika jobbigt som jag trodde att de skulle vara, och jag grät inte äns, det har jag gjort varje gång sedan jag fick veta att hon skulle åka. Lite mesigt! Vi kanske inte träffas så väldigt ofta men jag vet att om jag behöver något så finns hon där och det kommer hon aöötid att göra. Hoppas jag! Jag vet inte jag vill att hon ska komma hem NU! men jag vet att hon vill vara där och vilken chans det är för henne:)  Julia om du läser detta: jag älskar dig såååå mycket, nu börjar detta låta som ett kärleksbrev men du är en utav mina nörmsta kompiar och det kommer di alltid att vara. <3
//E

Kommentarer
Postat av: Julia

Emma jag kommer alltid finns här för dei! du är saknad ska du veta!

Kärleksbrev eller inte så älskar jag dei också sweet!<3

2009-05-07 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0