hmmm!

Hej!
I dag åkte jag och pappa sidor hela dagen och nu håller jag på att dö... Det var bra väder från gång till gång, men det var asjobbigt att åka för att det var så löst. Mina lår mår inte så bra nu!
I morgon ska jag och Andreas åka och bada och sedan tror jag att vi ska övertala mamma att vi får åka till Älgsafari:D Det skulle bli skit kul, man får mata tama älgar.. Jag vill åka dit och är jätteuppspelt men Andreas säger bara - Äach jag vet inte om jag vill kan jag väl.. 
Jag är forfarande förlyld och det gör det svårare att åka skidor för att jag kan inte andas,, men nu har jag åkt en heel dag iaf. Få se om jag åker nåt i morgon på eftermiddagen!
Jag mamma, pappa och Andreas spelar monopol för fyllamuggar och jag slog dom i dag! hehe
Vill inte åka hem jag vill vara kvar! Jag tror att jag flyttar hit sen! eller hur Johanna?:)
//E  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0