Ny dag ny tid..

Hej
I dag har vart en bra dag, jag mår bra har alla mina vänner nära mig. (förutom Julia Darling)
Jag satt och tänkte i dag på min rast, om hur livet inte har blivit så som man tänkt sig på senaste år. Då syftar inte jag på skolan utan på mitt privata liv. Jag hade förställt mig en tid med alla mina kompisar kvar, alla mina fina minnen om de år som gått. Men när människor försvinner ur ens liv utan förvarning så, och men ilska så börjar också minnena med dessa personen försvinna. Jag tror att man måste hålla kvar vid de vänner man har, och inte välja ut sina vänner, men det här är min åsikt. Jag vet att det bara är att acceptera att människor förändras men jag vill inte se det, jag trodde att du skulle ringa när du sa det, och att du skulle trössa mg när du sa det. Men efter ett par brustna förstoenden så slutade jag att tro längre, de du sa blev som tomma ord för mig, och detta var inget som jag trodde, hoppades eller ville skulle hända. Men nu har de det och om jag ska kunna lite på dig igen så måste du jobba väldigt hårt. Men jag vet inte om du har varken den viljan eller orken att göra detta nu, men jag hoppas att när du har det, att du kommer tillbaka då. Alla som läser detta nu tror att det handlar om en kille, nej det gör inte det, det handlar om en föredetta mycket god vän till mig. Om du tror att jag inte bryr mig om dig eller något sådant så har du fattat noll, jag vill att du ska fatta att man inte beteer sig på de sättet som du gör. Och att du ska tänka till på vad du sagt och gjort, de senaste månaderna. För mycket av detta har sårat mig djupt! Du ska inte tro att detta är något som jag vill säga till dig utan detta är något som jag bara måste säga för att jag vill att du ska vakna. Man kan inte dränka sina tårar i sprit, och de vet du, för du är en smart tjej i vanliga fall. Jag har sååå många minnen kvar från dig och jag är inte redo att släppa taget om dig än, men om du vill ha min hjälp så måste du förtjäna den.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0