Bastu...

Hej!
I dag var det faktiskt kul att vara i skolan.tro det eller ej,.. Vi började med en ny kurs i dag, Psykologi B.. det ska blir skit kul tycker jag, jag tror att det kommer att bli intressant och väldigt lärorikt.
När jag kom hem så sov jag en timme mellan 17 och 18 och sen åkte jag och Johanna och sola, efter att vi hade blivit kräftor så åkte vi till Mormor och bastade och duschade. Det var kul, vi vart jätte röda i ansiktet när vi bastade för att vi nyss hade solat. Det var varmt och skönt!
Innan detta så åt vi mat hos mormor också, de ville bli av med lite kalkon som vi hade på middagen med släkten. Då blev det vi som fick offra oss, men det var väldigt gott :) Nu har jag just kommit hem och sitter och väntar på att mitt hår ska torka, jag kan inte lägga mig med blött hår för då korvar de sig. Och jag vill inte blåsa det för då blir de stripit. Men jag pallar nog inte längre tror jag :) hehe lite ont med tålamod.
Nu pratar jag med Lina i telefon, och nu behöver jag koncentrera mig på de:) 


Såg här såg jag och Johanna ut när vi kom ut ifrån Bastun :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0