Första dagen i skolan..

Hej!
I dag var första dagen i skolan och jag dog inte.. hehe Det var kul att träffa alla igen. Men jag dog när klockan ringa för att jag skulle upp, men upp kom jag. Den första lektionen som vi hade blev Historia. Skit kul (NEJ) men de har satt ner det så att vi bara har två lektioner i veckan ist för tre :) det är jag glad över.  Sen hade vi religion och PIA. Det var jobbit och kul på samma  gång i dag. JAg vet att jag kommer att få slita som fan för att få de betyg som jag vill ha, och att det kommer att bli jobbit men samtidigt så vill jag göra de bra så att jag kan göra det jag vill med min utbilning sen.
När jag kom hem så började jag med att äta jag var skit hungrig. Sen så gjorde jag mina läxor fast jag inte behövde, men jag vill vara bra i tid nu i början så att jag inte kommer efter nu när jag pluggar till körkortet med. De är vad jag ska hålla på med hela lovet, jag ska bara plugga teori. Det kommer att bli en lång helg men de behövs. (egentligen inte (: )
Nu när jag har nyss shema så går jag i skólan i 50 min på fredagar och 1 timme på tisdaar annars går jag som vanligt :) skit najs... Nu sitter jag på pappa och mammas användare på datan och tittade på lite gamla bilder och hittade en skit gammal blid på mig, pappa, Andreas och Farmor.

Denna blid är tagen i min stuga som vi har i Furudal och det är mitt fria ställa som jag älskar att vara i. Allt är så fritt och man kan göra vad man vill. Saknar den tiden i mitt liv när jag var där heeeela sommaren. Men man blir större!
Nu ska jag ta och läsa lite :)
//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söööööta :D

2009-01-10 @ 00:35:28
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0