Måndag

Hej..
Var kul att vara tillbaka i skolan, även om jag fick lite press på mig nu efter nästan två veckor av sjukdom. Jag hade förberett mig på att jag skulle få plugga arslet av mig och det får jag nog sorligt gör den här veckan sen så ska det väl vara lugnt. Vi hade en jättebra föreläsning i morse, av en Kvinna vid namn Lotta. Hon pratade om mäns våld mot kvinnor. Och det var en väldigt stark och bra föreläsning. Sedan så hade jag Engelska och det var inte lika roligt och bra, men jag var där iaf. Psykologi B är inte så annourlunda i gämförelse med A. Fast vi har ju knappt kommit igång. Sedna så stannade jag i stan med Malin och vi gick hem till Malins föräldrrar. För att Jag och Malin dansar kl 19:15 och varken hon eller jag honner ham innan så vi stannar. Vå satt och pratade jättemycket och hade jättetrevligt. När jag kom hem efter en dag på 12 timmar och 30 minnuters dag så duschade jag och åt. Nu sitter jag hrä och ska gå och lägga mig :)
I morgon så går jag bara en timme i skolan och sedan så ska jag och Malin simma och sedan så ska vi hem till Malin och äta, sedan bär det av till knoppen.
En härlig dag men lite stress! 
//E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0