Sjuk....

Hej!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, för jag har vart sjuk. Men jag har inte gjort nåt alls, jag har bara legat hemma och sovit.. Inte kul alls. Jag ska till doktorn i morgon och kolla mig så att jag inte har lunginflamation. Jag har nog det, jag har ju inga halsmandlar så jag får lättare lunginflamation ist. Men det känns som om jag har det men jag vet ju inte. Jga hoppas på att doktorn ska säga att jag kan gå till skolan på onsdag men jag vet inte. Jag kommer att vara hemma i morgon och på Tisdag också tror jag. Jag vill bli feberfri iaf.
Jag är så stolt över Johanna och Malin för att de har fått körkort:) Jag tycker att de är värda det såå mycket ! Jag vill också ha! Men allt har sin tid.
Det har vart synd att jag har varit sjuk när det har vart så fint väder. ! jag har bara legat och tittat ut hela dagarna och velat gå ut :) Jag var tvungen att ta en bild på de fina vädret när jag låg inne och var sjuk :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0