sjuk

Hej!
I dag så vaknade jag med en frukstansvärd huvudvärk... Jag är förkyld och är inte glad över det! Jag hatar att vara det jag jag vill bli frisk så fort som möjligt!
Jag har bara legat i dag, jag har inte orkat gjort nått alls.. Jag pappa och andreas åkte ner till affären och köpte lite godis sen jag jag mest legat på soffan. Det är jobbit att vara en hel familj hemma.. jag är van vid att om jag är sjuk så är det bara jag hemma men nu är mamma sjuk och pappa och andreas ledig :) det är bra men det är mycket mera ljud och oväsen hela tiden.
Nyår var rolig!
Jag vill inte börjar i skolan.! Jag har varit på dåligt humör hela dagen, jag hoppas att jag inte är det i morgon med. Vet inte vad jag ska göra.. känner mig rätt nere men det kan nog beror på att jag inte gör något alls. Men jag får väl göra något i morgon som man kan göra inne. Eftersom jag inte kan gå ut pga den hära j'vla förkyldningen!
På samma sätt som jag vill börja skolan så vill jag inte det, jag är trött på att inte ha nåt att göra samtidigt som jag inte vill tillbaka till vanliga rutiner. Jag vill göra nåt som jag inte brukar, nåt som ingen är beredd på men det går inte ! jag är för förutsägbar! Men men det är mitt liv som ser ut sådär och jag kan kanske inte göra nå åt det!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0