Söndag...

Hej...
Mitt förra inlägg var liite överdrivet ser jag nu.. Jag var arg och sur för att jag inte hade något att göra:) Allt är bättre nu :)
I dag har jag, Andreas och Mamma varit i stan och köpt lite saker, bland annat en sladd så att jag kan ladda datorn i bilen. Den kommer att komma till nytta på vägen till Åre.. om inte Mamma och Pappa tvingar mig att köra. När jag kom hem så lagade jag och Mamma mat. Jag och mamma Sussi har börjat med att äta Gi-mat. Lite jobbit i skolan men det kommer nog att bli bra! Och jag och Malin ska börja simma och det kommer nog att bli bra det med. Jag hoppas att man kanske kan tappa några kilon då:) Så att men kan se ut som folk! Ja vi köpte ny bil i Fredags, en jätte fin volvo:)
Nu på kvällen har jag och Mamma ätit fruktsallad och sen har jag varit hos Johanna och tittat på One tree hill, och snckat lite om våra problem.. Det finns ett par att välja mellan. :)
Nu sitter jag och tittar igenom min data och lyssnar på musik.
Jag köpte en jätte bra sak på stan i dag :)

Man delar äpple med den :) jag blev kär i den så fort jag såg den :)

Detta är mina första producerade vofflor som Johanna fick äran att smaka på. Lagade dom hos Sandra och Fredrik när vi var där:) De blev lite geggiga i mitten men Johanna höll masken och åt iaf :) Men lite goda var dom....
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig..  ja jag kan ju gå och lägga mig med blött hår nu eftersom jag tog ur mitt löshår i dag :) sorligt men sköönt!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0