Jobb Jobb och smärta

Hej!
Nu har jag börjat att jobba igen, jobbigt med lätt värt pengarna som man får i slutändan. Just nu så går det väl inte så vidare att jobba eftersom jag har brutit tån och kan knappt gå, men annars är de helt ok. jag hoppar för närvarande fram på ett par kryckor och det tar på mina armar så jag tror att jag ska lägga mig ner och dö var tredje minnut. Jag har gjort ganska mycker under mina 5 lediga veckor, jag har varit på festival som var helt oförglömligt, alla som jag var där med ni vet vilka ni är och jag hade as kul med er :) Andrea, Frida, Jenny och Johanna you are the shit! Morsan får man inte glämma han rockade hela vårt camp.. hehe intärnskämt! Sedan har jag Johanna och Micke vart på kolmården och det var den dagenjag bröt min lilla tå, så gick en hel dag på kolmården med en bruten tå, det var smärtsamt med värt det!
Josefine fyller 18 år i dag! Älskar dig gumman ! JAg var med hennes släckoch firade henne i lördags jag skrev en dikt till henne på soffan kl 12:00 samma dag som jag skulle dit! så här går den:

Många år har nu gått
Och vår vänskap har hålt i vått och tort
18 gammal blir du idag
Hura Hura Hura
Vi har gjort många tokiga saker
Så som ätit för mycket kaker
Som vanligt fick vi ont i magen
Men nu är det dags att ta sig i kragen
Välkommen till vuxenlivet
Mitt motto är "ta inget för givet"
För nu börjar det riktiga livet
Till sist vill jag bara säga                                                                         
Några små ort till dig
Du betyder MER än världen för mig!
Love youuu!

 Här är hon min Ängel! Älskar dig nu och föralltid <3
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0